måndag 25 februari 2008

Nya skodon!


Idag har de flesta fått löning, så även jag. Jag bestämde mig för att skämma bort mig själv med ett par nya skor! Det är inte ofta jag unnar mig saker, förutom mat och det är som grundläggande så det räknas inte lika mycket. Sagt och gjort. Det första paret skor jag la tassarna på blev det. Dom ser ut som på bild'n. Nu återstår bara vad jag kan ha dom till, dom som snörper åt kring fotlederna så man kan inte dölja fula strumpor t.ex. Fast i och för sig har jag inga Intesportstrumpor. Det är FULA strumpor. Dom halkar jämt ner så att man hasar fram likt Pingu med en stor tom boll vid tårna och så blir dom noppriga där dom inte blir utslitna under tryckytor på tre sekunder. Det var det om strumpor.

Jag borde försöka skaffa nya jeans, men det är ett stort projekt. Jag tar det en annan dag.

4 kommentarer:

peekabo.O sa...

schnygga! ja gillar! men aaaah, ja har inte skickat det där ja sa att ja skulle skicka som du inte vet vad det är för nåt men som du vet skulle komma, aaaaah. guh

Anonym sa...

Schyssta dojjer, verkligen helt i din stil! Jeans - Topshop. Skitsnygga modeller i alla farger och har kostar dom endast £40 sa inte borde det vara mer an typ 500SEK?

Haller med om strump-grejen. Fi fan for Intersport, det la jag av med for lange sen. Jag gymmar i rosa finstrumpisar! :-)

Suntui sa...

Skitsnygga! Var har du köpt dem?

Yvette Gustafsson sa...

peekaboo: jag väntar med spänning!

Laura: Topshop är inte min vän. Jag venne, jeans ska som inte letas upp, dom hittar mig förr eller senare. Ta det bara lilla lugna! Har lovat Jennifer att jag ska skaffa nya strumpor när hon såg att jag hade hål på dom jag hade för några dar sedan :D

Suntui: Wedins, tro't eller ej! Endast några få par fanns kvar och jag högg dom i förbigående, lite grann. Fast jag hann betala för dom. Men inte mycket!