söndag 4 maj 2008

Norgeresan


Jag tror det får räcka nu. Jag har varit så trött hela helgen. Jobbade 5.30 -12 på fredagen, gick direkt till bussen som tog mig till Norge. Sov ett par timmar. Kom fram till Oslo, vi gick och drack öl. Jag blev full och drog snuskiga skämt för att hävda mig och blev lite fullare. Vi hamnade på sittfest, jag blev fullare och fick skämmas. Tydligen hade jag slagit till en av tjejerna där sist vi träffades, men det kom inte jag ihåg.

Kompis-skedade. Göttans!

Vaknade sent på lördan, festen började tidigt. Drack öl, grillade, drack öl, åt, drack öl. Gick ut, drack mer öl och jag somnade på bordet på stället där vi var. Det var inte så lång stund, men när jag tittade upp stod det helt okända människor och tittade på mig. Cartman föreslog att vi skulle gå, jag höll med. Åt fyllemat, kompis-skedade. Sov som en gris.

På bussen hem sov jag också, rätt mycket. Trots de 18åriga unga kickorna som satt och pratade över mitt huvud precis hela resan så sov jag som ett barn, sittandes vid gången i bussen. Jag vill vara piggare, kom igen!

Åh helsike, jag har dejt imorron. Jag kommer nog dö. Eller åtminstone kissa ner mig. Jag får alltid lite ångest när jag tänker mig att jag kanske kommer att göra bort mig fruktansvärt genom att vara klumpig eller säga konstiga saker. Ush. Nu är det dags att sova igen.

1 kommentar:

Suntui sa...

Dejtangst! Jag vet hur det känns. Håller tummarna för dig.

Men va fan, slåss på fyllan och spela superhjälte vid andra fyllor? Är vi släkt eller?