måndag 14 juli 2008

Död åt Tengil och alla cykeltjuvar

Efter jobbet skulle jag cykla hem, men det var inte så lätt. Cykeln som jag haft i en sisådär två månader, tagit mig till jobbet i ur och skur och som jag glatt susat fram på så många gånger redan är b o r t a. Om jag hade kunnat cykla hem på mitt avklippta lås så hade allt varit frid och fröjd, för det hängde ledset kvar i gallret jag låst fast den i. Vad är det för jävla tattarfasoner (för att citera Dan. Tack, Dan)?! När jag var liten fick jag lära mig att mitt är mitt och att ta andras saker är jävligt taskigt.

Tack så in i helvete jävla mycket, du som snodde min cykel. Nu måste jag vänta på spårvagnar och sitta bland äckliga människor VARENDA JÄVLA DAG. Idiotjävel.

För att sätta grädde på moset fyller min pappa år idag, en pappa som inte kommer ihåg min egen födelsedag och allt sånt där som får en att komma ihåg allt som suger kring det där samt att min bostad agerar lagerlokal på obestämd tid och mina serier... ja hur fan går det med dom egentligen? Jag är inte en glad kisse nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

NEEEJ, Den urtjusigaste psykeln i mannaminne! Jag sörjer med dig, verkligen. Jävla fasoner och åt helvete med dem. Du kanske kan bygga en ny? Några stålrör, en svets och lite gummi. Eh?

Yvette Gustafsson sa...

Ett stålrör räcker när man ska slå världen med häpnad. Kanske ska jag hämnas? Om inte jag får ha en cykel ska ingen annan ha det heller. Jag ska börja sno cyklar för att jämna ut, och när jag snott allas cyklar lär jag ju någon gång ha snott tillbaka min cykel, eh?

Suntui sa...

Om jag var en superhjälte hade jag hjälpt dig hämnas. Jag hatar cykeltjuvar lite mer än andra tjuvar.

Yvette Gustafsson sa...

Jag har hittat på ett nytt helvete för cykeltjuvar: dom ska få cykla i helvetes eviga eldar på cyklar med defekter(trasig kedja, för stor cykel, punkterade däck etc) och det ska vara uppförsbacke hela tiden.