fredag 15 augusti 2008

Saker man borde gjort och inte gjort och kanske borde inte ha gjort


Jaja. Inte så allvarligt nu. Jag tänkte bara just nu att jag kanske borde planterat min röv i kassan idag och bara varit trevlig. Istället stod jag i macktrans och jobbade järnet. Allting var klart supertidigt och det brann i knutarna - jädrar vad bra det kändes. Men när man står i macktrans tänker man lite grann också. Jag kom på att jag inte har så många mål i mitt liv, inte just nu i alla fall. Inget känns som ett roligt mål, en utmaning som man vill sätta tänderna i. Jag har mycket som jag kan göra, men inget som jag känner att det är "JÄ!" Visst, jag ska plugga lite nu, men det känns inte som en utmaning, bara ett smart drag som kommer att ta upp lite av min tid. Jag ska hitta ett mål, tänkte jag.

Jag skulle hellre vilja skriva om någon konstig kund som sagt något dumt här idag, men jag har stått i mack-/byttartrans så det blir inget.

Inga kommentarer: