fredag 3 oktober 2008

Only beer and candy kan fixa det här

Sitter här som en annan citronvaginagumma och surar. Jag har komprimerat hela min dag i små fragment, hunnit med skitmycket och varit supereffektiv. Så gick jag iväg till gymmet och skulle träna en timme tyckte jag. Gymmet tyckte olika. Passet började 17.30 och inte 16.30 som jag var bensäker på. Att bara gå hem i vredesmod fanns inte på kartan, så jag satt i gymreceptionen och
  • ringde folk som antingen inte svarade eller inte ville prata just då
  • Läste Veckorevyn som är fylld av sina sedvanliga "Kom igen, GIRLZ!" samt en artikel om en kvinna som var prostituerad mellan 14-17 års ålder. Sådana artiklar gör mig alltid skitförbannad. Inte på grund av själva fenomenet prostitution, utan hur jävla illa folk kan behandla andra. Men likförbannat snubblar jag alltid över de där artiklarna som nästan får mig att kräkas.
  • Tidningen tog slut(jag ser inte poängen med att lusläsa den, jag tröttnar ganska fort) och jag ringde Sara. Då tog mitt telefonbatteri slut. Jävla skittelefon.
Passet var ok.

Inga kommentarer: