torsdag 18 december 2008

Utmärkelsen Årets sämsta företag går till...

Blir någon förvånad om jag säger 7Eleven?!?

Om du uppfyller nedanstående krav:
- Du har INTE fullgjord gymnasieutbildning eller motsvarande
- Du ska helst INTE kunna stava eller läsa
- Ingen som helst arbetslivserfarenhet och inte vilja ha det heller.
- Väldigt lite social skills - vi föredrar faktiskt inga alls
- ... samt andra kvalifikationer DU tror skulle passa dåligt på ett normalt jobb
JOBBA HOS OSS! Hälsningar från SävenÄleven.

Speciellt det där med frimärken, det är svårt för dom. Jag har upprepade gånger råkat ut för inte bara dålig service med personal som hellre står och läser Cosmopolitan bakom disken än hjälper mig. Skulle dom mot förmodan göra sitt jobb går det långsamt. När jag sedan fått hjälp och donnan bakom disken sagt att jo, det räcker med x frimärken till ditt brev och jag känner mig nöjd tills jag får veta att den jag skickat mitt brev till har fått lösa ut det för att portot inte räckt. Då är jag inte nöjd längre.

Jag tror inte det är så strykande åtgång på frimärken, men av nån jävla anledning så hade dom bara två 10kronorsfrimärken kvar imorse när jag gick dit för att efter mycket om och men (brevet ska in i kuvert, kuvertet ska med i väskan, jag ska komma ihåg att det finns i väskan och jag ska skaffa ett frimärke och jag ska komma ihåg att lägga det på lådan. Helst inom loppet av ett par dagar) fixa det där brevet.

PS. Det är inte killen på bilden som har något med inlägget att göra. DS.

Inga kommentarer: