fredag 6 februari 2009

Loathing London

Ja, jag ar i London, och nu undrar bade ni och jag varfor jag ar det. Svaret ar: jag vet inte. Jag skulle traffa manniskor jag kanner och fira erikas fodelsedag, speciellt. Men jag har varit har i en och en halv dag och jag ar TROTT pa allt javelskap. Folk overallt, om dom inte ar sura sa ar dom hogfardiga och trafiken ska vi inte tala om. Husen ar nedgagna och gatorna ar tranga och jag ar kall och trott och jag vet inte vart jag ska sova imorgon natt. Allt ar helt at helvete, jag vill hem och kapa en van, tvinga han eller hon att halla mig som ett barn och lova att livet inte ar sa som det ar har.

4 kommentarer:

-= Steamboat Willie =- sa...

Livet är inte som det är där... Jag lovar... *hålla om*

Marja sa...

Longdong åt helvete. Släpp en bomb! Du hade roligare i Barce, åk dit istället.

Anonym sa...

Det är väl därför jag aldrig orkat åka tillbaka sen jag flyttade därifrån. Jävla skitställe är vad det är, haha. Åk till Kalifornien vetja. Också vill jag ha ditt nya nummer, slyna. Saknar dig puss

Yvette Gustafsson sa...

Jag har inget nytt nummer, bara tillfälligt nummer, helt stört är vad det är, hur lång tid ska det behöva ta om man skriver a.s.a.p på pappreh. Jag borde bara tagit en stor jättesvart penna och skrivit

FORT! på frågan när man vill att det ska flyttas över till nya abonnemanget. Sepen. Men det blir bra, snart.

NU ÄR JAG HEMMA IGEN :)