onsdag 11 mars 2009

Drygjävel

Jag hade en kort rast från ritandet och loggade in på Facebook. På chatten fick jag meddelande från en kille som jag alltid sett som lite lite jobbig, en som frågar lite för mycket och som jag inte direkt rusar till för att prata med. Han började fråga mig om kaffe och jag svarade på hans frågor, no biggy. När det sedan tog mig lite för lång tid att svara på frågan om jag visste vad en frappuccino var så frågade han:
- Did you Google that?
Hur kommer det sig att vissa människor alltid säger fel saker och försöker platta till en när det def inte behövs?Dessutom fick jag ju skit för att jag sa att det var en kall cappuccino.
- Oh, because I always thought it was with ice.
(Åhå, så du försöker få mig att känna mig dum? Vänta bara!)
- Yeah, funny thing about ice is that it makes other things cold. svarade jag bara och kände att jag hade fått mer än nog av min lilla vän. Han försökte spinna vidare på det spåret hur is fungerar, men han var redan platt som en pannkaka så det lyckades inte nåt värst.

Inga kommentarer: