måndag 4 maj 2009

Helt åt jävla helvetesfinanskrisfittfnask

Hur i helvete kan så mycket pengar bara gå upp i rök? Vilken jävla Joakim von anka sitter på dom? Eller är det så att pengar numer bara är siffror existerande i rymden som försvinner om en server kraschar? Det ska ju inte vara så, så jag förstår inte riktigt. Jag har varit väldigt förskonad från finanskrisproblematik hittills. Folk behöver kaffe, det är en vardagsdrog. Men nu har turen kommit till tidningarna och när folk inte har pengar ses serier def inte som någon slags drog, bara nörderi. Jag klarar mig, ingen fara, jag är en kackerlacka som alltid kan överleva på något. Men för folket på förlaget, fyfan. Där borta är det inte muntra dagar, kan jag lova.

Jag har hört att krisen löses om folk konsumerar. Så ut och köp serietidningar (helst Nemi, Pondus och Larson! , tack), god damn!

Inga kommentarer: