fredag 22 maj 2009

Va? Hittar du inte snoret? Det sitter ju i näsan!

Ibland kan man ju bara bli andlös när man tänker på hur man ibland anstränger sig för att få något att hända, hitta en lösning och tänka på det så att man knappt kan somna om kvällarna för att det måste finnas nåt sätt att fixa det på. Och så finns det rakt framför näsan på dig.

Jag har en hel del saker som ska fixas och lösas, rent psykologiskt ska man väl kalla det utmaning snarare än problem för att det inte ska bli lika tungt i huvudet. Nu har jag i alla fall löst en sak. Istället för att åka ut till ett byggvaruhus (långt dit) och köpa saker (tunga) och sen gå hem (släpa, bära och svära) för att snickra ihop det här hemmabygget så hittade jag ett par fina skrivbordsben som går att justera höjden på i min garderob som jag hade glömt att jag hade. Och om en liten liten stund kommer det att finnas en jättefin bänk att sitta på ute på min balkong. Den du.

Inga kommentarer: