onsdag 17 juni 2009

Åh, jag är så glad just nu

... för jag får prova på att dejta i hela tre dagar!

"Nu kan du prova dejting hos Meetic i 3 dagar helt utan kostnad. Du får obegränsad åtkomst, vilket innebär att du kan flirta, skicka mejl och chatta med vem du vill, hur många gånger som helst i 3 hela dagar."

Jag upprepar: HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST!! I 3 HELA DAGAR!

Kan man hitta drömkillen på tre dagars nätflirtande? Kan man bli hooked på Meetic på tre dagar, är väl den riktiga frågan. Jag har sån jäkla tur att jag slipper kajka runt på Intörnättet efter en snubbe, eftersom jag redan har en.

En gång i tiden gick jag faktiskt på en sån där internetdejt. Det var en total katastrof, han som verkade rätt trevlig på internet var faktiskt jättetråkig i verkligheten. Säkert jättefin kille för någon som tycker om friluftsliv och har det som livsstil för det hade han. Men för mig: TRÅKIG! Så jag hittade på att jag var tvungen att gå till jobbet för att se på vår nya kaffemaskin. Han hittade på att han var tvungen att åka hem och bajsa. Sen sågs vi aldrig mer och jag gråter inte för det.

Inga kommentarer: