torsdag 18 juni 2009

Early bird

... tro det eller ej, men jag klev upp kl 7 idag. Var astrött som zombie, men ändå kändes det som att jag sovit klart och det var dags att kliva upp efter en liten stund på spikmattan. Man vaknar som upp av några tusen spikar i ryggen. Efter frukost satte jag fart med lite mer Kalle Hizz-strippar. Jag grävde i mina arkiv, räknade efter och kom upp i 69 strippar! Vissa behöver ritas om för att dom är så pass gamla att dom är FULA. Men jag har en del att jobba med, och nu sitter jag och färglägger tillsammans med Lady Sovereign på Spotify. Nice.

1 kommentar:

Suntui sa...

Älskar hennes senaste singel So Human. Public Warning går inte att lyssna sönder. Loväly! Tyvärr så är jag den ende i min sällskapskrets som tycker att det är bra förfestmusik. Ingen förstår mig förutom du!