onsdag 3 juni 2009

Lyckan ler men jag ler inte tillbaka

Så. Av nån jävla anledning blev jag av med alla mina arbetspass under juni månad. Jo, jag vet precis vilken anledning, men orka skriva om det. Det kan leda till hätska ord, svordomar och skitsnack så jag hoppar det. Det är en av mina oskrivna lagar att inte snacka skit om folk i min närhet via bloggen, så det kommer ni aldrig få uppleva.

Men. Så helt plötsligt passar pusselbitarna ihop igen. Nya redaktören Klara på Nemi hörde av sig och frågade om jag kunde knåpa ihop två serier till en 25e juni. Och eftersom jag inte har så mycket annat för mig än att sitta och rita så hell yeah!! Jag sitter just nu och ritar på "Musan" och alla som har gjort kopplingen mellan min ängel och demon till Dan Browns Änglar och demoner kommer att bli mätta i själen. Bara å gört!

Det är en nagel i mitt öga, dock. Hur länge ska jag förlita mig på den här sortens självbyggande pussel? (tur, med andra ord). Det händer lite då och då, och jovisst har det där isberget i magen växt till sig lite grann, men hjärnan går samtidigt så varm att berget smälter undan i ungefär samma takt. ÖFF!

Inga kommentarer: