fredag 17 juli 2009

Censurerad

Ena dagen blir man reklamad, andra dagen blir man censurerad. Jag läste i en blogg:
"Det låter kanske både kul och upphetsande för en del att höra att en man blivit sexuellt antastad av ett tjejgäng. I praktiken tvivlar jag på att det är var mans dröm."

och jag svarade något om hur konstigt det är att det är män som oftast vill peta in saker där dom inte ska vara på tjejer trots att det är dom själva (männen, alltså) som njuter mest (rent biologiskt sett) av att få den i sketan. Och så nåt mer, jag kommer inte riktigt ihåg. Tyvärr så var min kommentar tvungen att godkännas innan den publiceras. Och jag blev refuserad!

"Sorry, Yvette, men din kommentar blev lite väl grafisk:-) Fattas bara annat med det jobb du har! Tusen tack för att du gjorde dig besvär, i alla fall:-)"

Jag vet inte om jag ska bli arg eller glad.

Inga kommentarer: