måndag 20 juli 2009

Kungen, the Hoff och Darth Vader hjälper mig

Nu är jag klar! En serie på fyra sidor om svennebananironi, och istället för att lata mig och göra en enfärgad bakgrund så satte jag mig och googlade slottsinteriör för att få inspiration till inredningen. Det ser kanske lite fattigare ut i mina teckningar, men det är ju så jag gör. Jag satte lite tavlor på väggarna men hade ingen lust att måla tavlorna själv, utan jag tog lite hjälp från tre stora förebilder.

Jag kommer inte kastas in i fängelse för att ha brutit mot upprättshovslagen av tre anledningar:
1. Ingen av bilderna syns helt i bild
2. Jag räknar kallt med att de här bilderna har snotts från där jag har tagit dom, som i sin tur har snotts, som i sin tur har snotts i.e. ingen äger dem, samtidigt som de här karaktärerna är allmängods by now.
3. Ingen jävel bryr sig värst ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar