tisdag 11 augusti 2009

When it comes to livin', dyin' is the easy part!

...okaj. Teven stod på och den levde sitt eget liv. Så gick Paris Hiltons My new BFF på och jag trodde jag skulle dö. Jag har nog aldrig sett en pinsammare dokusåpa i hela mitt liv. OK. Vi har en sketrik liten flicka som vet hur man får uppmärksamhet och pengar och så har vi en grupp desperata unga människor som ska tävla om att få vara hennes bästa kompis (och så kommer det säkert en vinnarcheck på det också). För de tror väl inte att dom paw rik-titt ska få vara med i Paris Hiltons elitcirkel av vänner. I wuddent fink so. "You have a whole day to convince my why you should be my new best friend" skickar Paris i ett sms och jargongen går likadant mellan de två finalisterna som i dejtingsåpor, vad dom nu kan heta, typ bachelorette.

PINSAMT!

Hur lång tid tog det innan jag slog över till statlig TV? 5 minuter.

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Haha... vi har inte ens några kanaler nu. (ingen digitalbox, det behövs ju även för 1:an och 2:an här ute i bushen.) Kollar bara på DVD. Det räcker bra.

Yvette Gustafsson sa...

Det är ju som sagt bara skit på teven ändå. Har man DVDBoxar med
Futurama
Scrubs
That 70s show
Beverly Hills
Arkiv X
Så är man typ set ändå.