onsdag 4 november 2009

Finaste bloggen

Jag är trött som fan, nästan så det känns som att jag ska kräkas eller kollapsa, kanske båda två (samtidigt vore ju en riktig hit!!). Ibland rycker jag upp mig och låtsas vara pigg, korta stunder är jag till och med det. Som idag när jag var snabb i huvudet nog att säga att Viktors I-phone bara behövde två mappar:
* Viktigt
samt
* Skit

Även om jag är trött för det mesta (ska gå och lägga mig), finns det alltid en blogg som får mig att skratta. Apans lilla blogg! Jag har pratat om korv sedan i lördags då Johan spelade upp låten Korven för mig. En liten glädjespridare och därför var det så passande, dagens inlägg i apans lilla blogg: "Men om man fick önska att allt var annorlunda så skulle jag kunna tänka mig att bli en korv."

Ok. Ni kan snabbklicka er till bloggen typ här

Gonatt.