lördag 7 november 2009

I can haz be JOBBIG som fan

Jo, ibland går jag folk på nerverna på olika sätt. Jag vet det. Efter en jobbig dag då jag knappt stått ut med mig själv tog vi oss ut på stan. Jag hade fått en inbjudan hit:

CLUB KARISMAKARISMA, KUNGSGATAN 19. ÖPPET: 22-04
Rek ålder: 25
22.00 drar Dj Gonzo igång på övervåningen med svängig elektronisk dansmusik.
23.30 öppnar vi upp nattklubben på undervåningen där Dj Andreas Agurré står för det bästa av det senaste inom dansmusiken!
Vi ser fram emot att se Dig i helgen!
Varmt välkomna!
//Fredrik Strömgren, Andreas Agurré, Pernilla Lundberg, Philip Corneliusson, Mats "Gonzo" Hultgren och Christoffer Falk

och tänkte what the heck, gratis inträde, lite premiärlycka och lite dans. Det blev aslyckat, vi dansade tills det gjorde ont och Elin nöp Rickard Olsson(Bingolott, någon?) i rumpen. Någonstans då tyckte vi att nej, nu får det vara nog. Jag försökte vara trevlig och prata med folk, men det missförstods eller nåt(snäll men speciell, glöm inte!), så jag höll käft och dansade istället. Body movin'!

Inga kommentarer: