tisdag 10 juli 2007

Tålamodet är helt åt helvete!

Va faaan! Just när man tror att man ska få lite lugn och ro så går det och skiter sig så jävligt! Inte helt egentligen, men som den worrying kind jag är så ska man ju alltid hitta nåt och bry sig över.

Pengar är helt åt helvete.
Jag har inget jobb.
Jag söker nya jobb, men eftersom jag har ungefär två sekunders tålamod så sitter jag här och funderar på att ringa till socialen efter två dagar utan jobb. Så här långsamt ska det ju bara inte gå, det är ju för bedrövligt!

Man märker att man har något slags syndrom eller stressymptom om man lackar ur för minsta lilla och nästan skäller ut sin vän man inte sett på fem månader, ish för att det är slut på bananer hemma. Vi pratade om det där med humör och kom fram till att jag behöver göra mig av med den här aggressiviteten på nåt sätt. Jag har några lösningar:

1. Ligga!
(har inte gjort det på sju månader. Jag hävdar att det är osunt)
2. Slåss!
Alternativt träna nåt jävligt svettigt så jag blir lugn och timid sen.
3. Mobba folk på internet(www.tastycat.se ger mig stort nöje varje kväll) och skriva en aggressiv blogg om hur jävligt allt är och använda mina allra fulaste ord i kreativa sammansättningar.

Kanske kan man sova nu då, när jag fått gnälla lite?
Focker. Out.

Inga kommentarer: