torsdag 23 augusti 2007

Att inte orka hata


... är också helt åt helvete! Jag har fått lite undringar här och var: "Du har inte bloggat på ett tag, varför??" Jo, så här är det: jag har varit så inihelvetejävla trött, bara! Jobbat på mitt nya jobb, lite för många timmar än vad som är bra för mig(har insett nu att jag nog har något slags stressyndrom och borde försöka ta det lite lugnt ibland) och dessutom kört vidare med serierna - fastnat i förhandlingar om pengar(sånt hatar vi), kalasat förra lördan och blev uppkörd i magen(laktosintolerans är inte "the shit", men väl shit). Efter det råkade jag köpa gräddstuvad spenat som har gjort att jag skitit som en gris hela veckan. Kan inte bara slänga maten, för jag lever på 500 kr i veckan. Inte så jävla hett!

Jag tror att det kan vara att magen är i olag som jag har varit så himla trött - i måndags vaknade jag efter att ha sovit 11 oroliga timmar. Säger oroliga för jag vaknade 4-5 gånger; Lång sömn med skitkvalitét. Och jag sitter här och är trött nu också ska ni veta. Det känns som att gå i seg lera vad jag än gör och det enda jag kan kickstarta kroppen med är ett pass på gymmet(dans/aerobics etc), då känns det ungefär normalt sen. Eller jobba, det brukar också hjälpa lite grann. Då tjänar jag ju i alla fall pengar så jag kan börja leva sen!

Därav. Ska försöka att hata och tycka allt är åt helvete här även när jag är trött.

Det här tyckte jag dock var roligt i veckan:
HarryPotterpuppetpals

Inga kommentarer: