torsdag 23 augusti 2007

Jävla mobiljävelochdummajävlabrud!!

laktosskit och trötthet och allt vad det är är ingenting upp emot det här! Jag har återigen lyckats med att kuka bort en massa massa nummer i telefonen! Har några stycken kvar, vet inte riktigt hur jag lyckades kuka bort dom heller. Har bytt operatör till parlino och jag sparade alla nummer på telefonen. Trodde jag. Men icke, tydligen! Helt åt jävla helvete!!!

Så om du läser det här och har mitt nummer inlagt i er lilla mobil, kan du skicka mig ett litet sms där du skriver vem du är?? Inte så lätt att hitta alla på hitta.se har jag upptäckt, nämligen. Det är ju en grej med smeknamn och att bara kunna vissa människors förnamn... Det finns 2000 Björn i Sverige.

Suck.

3 kommentarer:

Björn sa...

;D

Björn sa...

Riktig post: Tack för påminnelsen, jag förväntar mig att Parlino tar över min lolefon under fredagen och har nu förflyttat alla nummer till telefonen. Hoppas jag.

073 804 9271

Ang. förlusten av en välsorterad telefonlista är det väl inte så mycket annat att säga än satans helvetes jävla förbannande kukblod hitler bajsgryta nickodemus!

Anonym sa...

Gillar ditt språk. Ska läsa mera hära!