söndag 4 november 2007

Alice i underlandet

Den här hittade jag idag. Det är så knarkigt och lite porrigt och mest bara jätteroligt eller hemskt, jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Jag väljer att skratta, det är ju så mycket roligare :D



Det kommer inte så mycket gnäll från mig längre. Jag har helt enkelt för jäkla roligt. Ska försöka hata lite mer, men jag hoppas att ni tycker om mig när jag hatar lite mindre också..


Lekte en lek på en förfest i helgen. Man skulle skriva kända personers namn på en lapp, en i laget tog en lapp och skulle sedan säga tre ord som karaktäriserar personen. Jag var först ut och fick namnet Doktor Snuggles. Jag valde nog inte de bästa orden: Sång, Uppfinnare, Knarkigt. Men! Mitt lag listade ut det ändå, borde inte det ge en vinst bara det?

Ok, knarkig video högst upp. Bild på min halloweendräkt längst ner. Bara så vi har rett ut vad som är vad.

Inga kommentarer: