torsdag 31 januari 2008

Imorgon är Januari över :)

Jag vet inte riktigt vad det ska göra för skillnad på 31 januari och 1 februari, vädret kommer nog inte vara märkbart bättre eller så. Men i mitt huvud kanske det gör lite skillnad. Efter allt så väntar jag ju med spänning på t.ex. serieveckan i Göteborg i februari, Small Press Expo i april och att Maie flyttar hit i juni och det underlättar om tiden faktiskt går framåt ;)

Om exakt två månader fyller jag år. 24 år, närmare bestämt. Jag vet inte om jag orkar satsa på världens största fest som förra året(som för övrigt blev ungefär världens bästa fest), men det gav mig lite mersmak i alla fall. Några presenter skulle jag vilja ha:
* En teleportör
* Ett förstahandskontrakt/bostadsrätt i Göteborg
* Lite mer tid på dygnet
* Lite mer ork
* Sömn
* Björn Gustafsson

Det är väl inte för mycket begärt?!

1 kommentar:

peekaboo sa...

:) Jag önskar mig också Björn Gustafson till dig, det vore klockers, rent av kanoners, som man säger. Och ge mig juni nuuh!