tisdag 22 januari 2008

Läst om sömnproblem

För er som inte redan vet har jag haft en hel del sömnproblem på senaste. Jag vet att jag behöver sova, men huvudet vill inte stänga av, som. Idag gick jag till bibblo och drev runt lite planlöst - visste inte riktigt vad jag letade efter. På magasinavdelningen hittade jag ett nummer av en hälsotidning med en artikel om sömnproblem. Inget jag inte läst förut - se till att ha ett svalt sovrum, lyssna på lugn musik några timmar innan(varva ner), gå och lägga sig vid samma tid(rutiner), ha sex.

Allt tjat om att ha sex som sömnterapi gör mig bara less. JAG FÅR JU INGET! Inte för att jag riktigt kämpar för det heller, eftersom min kropp inte riktigt jobbar så, men va fan?!

- Du, jag kan inte sova, kan vi inte ha sex?
- Vaddå, vill du nu?
- Nej, jag vill bara sova.

Det känns väl lite bakvänt, va?

1 kommentar:

peekaboo sa...

:D Lite som att säga: "Knulla mig till sömns"