fredag 22 februari 2008

Biblioteket är skiten



Jag syr egna kläder(men skriver inte egna låtar). Min mamma är en sytant - jo, hon kallas så lite då och då och det är väl därifrån jag fått det. Om jag inte hittar några kläder jag vill ha så får jag väl sy det själv då. Eller så tycker jag helt enkelt att 500 kr för ett klädesplagg kan vara lite saftigt ibland och då fixar jag själv, som. Lite väl ofta har jag snickrat ihop egna mönster somen blandning av andra, trots att det finns nya mönster att tillgå. Så kom jag på för ett par veckor sedan att man kan ju låna hem även såna tidningar från biblioteket. Det är ju hur bra som helst, speciellt eftersom jag ofta bara vill ha typ ett mönster från varje tidning och så vill jag helst inte ha massa nytt skräp liggandes hemma hos mig(läs tidningar). Klockers, rentav kanoners!

Idag ska jag pilla med ett linne och en klänning och det ska bli SKITSNYGGT!

Inga kommentarer: