torsdag 21 februari 2008

Bara så du vet - din bror bloggar också




Bloggtoppen.se tipsar mig om vilka bloggar
man borde läsa om man gillar min blogg. Och vem dyker upp om inte

MIN BROLLA!

Sen att han inte har bloggat något på ungefär hundra år, det kanske inte hör hit, jag vet inte.

Idag har jag låtsats jättemycket. Var grinig när jag kom till jobbet, men det kan man ju inte visa när man är där, eller hur. Det hade varit oproffsigt. Men jag måste nog erkänna att jag har nog gjort bättre insatser ifråga kundservice...

Tele2säljaren som har försökt sälja samma skräp till mig ungefär 5 gånger gjorde ett till försök idag. Jag undrar om det har blivit till en personlig grej för honom nu. Det är ju inte mitt fel att jag måste gå förbi varje dag eftersom jag jobbar runt knuten. Han är säkert kär i mig.

Inga kommentarer: