lördag 16 februari 2008

Laserdomeäventyret

Så var det fredag eftermiddag, dags att spela Laserdome med alla på jobbet. Jag var pepp, jag hade mina tuffa lackbyxor, jag hade en vit tröja så jag skulle synas riktigt bra i mörkret(idiotbrud) och vi hade v.i.p.rummet efteråt. 60 minuters spel i två omgångar och det var riktigt roligt!

Förutom.

Jävla skitungar! Ett gäng knattar på 7 bast ungefär, ungefär i knähöjd sprang omkring och lekte krig. Dom var som utsvultna hyenor som gick mot en i grupp så att man inte kunde undkomma även om man fick en så var man körd ändå och sedan var dom så fula att dom följde efter också. Är det verkligen så man jobbar eller? Jag ville vrida nacken av dom, men det hade inte varit så snällt.

Hur som helst hade vi faktiskt v.i.p-rummet efteråt och jag kom inte sist i rankingen i spelet så det var som ok.

Inga kommentarer: