måndag 18 februari 2008

Tråktråkibåktråk

Jag har... tråååååååkigt! Inte det att jag inte har något att göra - vilket skämt! Har jämt fullt upp, men även det kan vara trist serru. Jag vill slippa roa mig själv, kan ingen bara storma in i min lägenhet och göra livet roligt. Slå volter och dra dåliga skämt och ROA MIG. Som en hovnarr och jag får vara drottning. Eller åtminstone den bortskämda prinsessan. Istället sitter jag på msn och lyssnar på Bamsesaga samt dricker te. Det är väl inte så illa pinkat, men... men... ameh åååhhhhh!



Att se på Björn från Melodifestivalen(som jag inte sett förut eftersom jag inte har nån TV) tog ju bara några minuter. Sen blev livet tråkigt igen.

Idag har det varit soligt och glatt, jag har lekt med Marja. Vi har ritat tillsammans och fikat med Maie och Bennie och sen fikat igen med Erik. Så det har som varit en bra dag, aboslut.

SUCK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Loving this blogg Yvette! Mindre kul att du ar uttrakad, men du roar atminstone mig med dina stories. Laser varje dag, keep up the good work! :)
Puss Laura x

Yvette Gustafsson sa...

Jo, men det är ju sån jag är - lite autistisk ibland och då blir man lätt uttråkad. Kul att höra att du läser varje dag. Har för mig att du har en blorg du å, I would like to läsa den, jag. Kramen!