söndag 30 mars 2008

Grinfärdigt hat och tandgnisslan


Har inga speciella skäl till det här, det bara är så det är som det kan vara ibland.

Igår jobbade jag hela dagen till stängning, och efter några om och men hamnade jag i Sulans TVsoffa - Neson var i stan så jag kunde ju inte Inte komma! Det fanns cider, martini, gin och allt vad det nu var och det hamnade i mig. Jag blev full och somnade på soffan mitt i natten. Det var en asskön fylla - hemmafylla vid Tvn med goda vänner. Sweeter than applepie! Var lite bakis när jag vaknade, dock, men det är sånt man får ta.

Det kanske är bakisheten som gör det, kanske det faktum att folk bangar en efter en på kalaset jag tänkte ha idag, kanske att jag känner mig lite tom när man tar bort jobb, fest och allt sånt, kanske behöver jag en riktig bakispizza, eller något helt annat. Kanske lite av allt. Men imorron åker jag till Gävle och stannar borta i fyra dagar. Det ska bli skönt att komma bort lite.

Inga kommentarer: