fredag 28 mars 2008

LatteCappuccinomannen


Det blev inget rekord :( Det kändes så bra! Men när jag kom till jobbet hörde jag att det hade varit lite för lugnt på förmiddagen och även om det var ganska mycket senare på dagen så blev det inte riktigt så mycket som det borde blivit. Men det var roligt att jobba ändå, hade värsta flytet hela dagen, skiteffektiv och saker blev verkligen gjorda! Dessutom kom LatteCappuccinomannen in. Han är inte ful, fint leende (+poäng) och han är en av mina favoriter. Han sa att han skulle åka bort i helgen. Så jag kläckte ju självklart ur mig att han fick leva på latten jag gav honom hela helgen då. Ameh åh! Men det var inte det dummaste jag vräkte ur mig idag

En (inte heller ful) kille stod i kön och jag tänkte jag skulle hjälpa till i kassan så jag hälsade på honom, men samtidigt blev Sara klar med sin kund så hon hälsae också på honom. Han blev lite förvirrad
- Vem ska jag prata med? sa han
- Vem vill du helst ha? Kräker jag ur mig(och i mitt sinne sjunker jag genast genom golvet)Killen ser väldigt tagen ut och nästan lite blek medans jag och Sara skrattar bort det
-Hähäojjaskämtabarahäh!
Men han valde mig i alla fall. Jag servade honom och sedan sprang jag till diskområdet och gömde mig lite grann. Så där säger man ju inte.

Inga kommentarer: