torsdag 27 mars 2008

Hockeykort


Nu är verkligen våren på gång, jag lovar! Varför vet jag det? Jo, för att nu börjar det - festandet. Verkar det som i alla fall. I tisdags hamnade vi på skål för att säga hejdå till Petter. Jag var lite sur för att jag hade väntat jättelänge så jag sa till mig själv att det blir bara en drink tills dom kommer, sen en öl till och sen blir det hejdå. Men nej. Det slutade med efterfest hos Petter efter jättemånga öl och jag kom hem halv tolv dagen efter. Så kan det gå, men det var roligt!

Jag umgås mycket med killar, mer förr än nu, men ändå. Låt oss säga att jag har hånglat med de flesta, haft sexy time med ett par stycken och ja... smart? Jag venne, det bare blir. Jag är inte slampig på något sätt, och den som påstår det måste vara skitfull eller bara dum i huvudet. Jag blev lite sur när en av killarna i det här gänget raggade på mig.

- Raggar du på mig nu?
- Ja, det kan man väl säga...
- Men vad är det här? Ni i ert lilla gäng, vad tror ni att jag är? Ett hockeykort? som man bara skyfflar runt mellan varandra?

Han missförstod lite grann; trodde att jag tror att jag är ett hockeykort. Men så är det ju inte. Min fråga var om dom tror att jag är det. Hur som helst så blev det inget hångel.

Inga kommentarer: