söndag 16 mars 2008

I'm like famous and stuff

Ojdå. Jobbade idag och lyckades upphålla fasaden av att inte vara bakis i ungefär 45 minuter, sedan frågade jag om jag fick gå hem. Men inte på riktigt, förstås.

Tro på fan om inte Amerikanen från igår kom in. Jag var trevlig mot honom, det ska man vara. Men när jag hade varit trevlig, sålt honom sin latte och... well, jag jobbade liksom, och när jag jobbar, då är det jobb som gäller. Han såg lite besviken ut, men vad hade han väntat sig? Att jag skulle släppa allt och sitta och ha en romantisk fika med honom? I don't think so. Jag tror inte han kommer tillbaka. Tack gode gud att jag inte vräkte ut mitt mobilnummer till honom eller nån annan av grabbarna.

Perelli vann melodifestivalen! Jä, Hero.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Christer Sjögren borde ha vunnit!!! He was robbed. Robbed!

Yvette Gustafsson sa...

Men nej! Det hade varit det ultimata beviset på att alla sveriges invånare tror att det är Robinson där man ska rösta på den som ska åka ut, alternativt ironiröstar.

Jag tror på Perelli, kort glittrig klänning, svängig låt och lagom mycket dans. Jag gillart.