söndag 16 mars 2008

Alldeles för lite tid och alldeles för mycket jobb


All work and no play makes Yvette a wacko kid.
Jag har bett min chef om att få jobba lite mindre för att det är bra för mig. Men vad händer? "jaaadå, jag kan ta ett extra pass, det är luuuuugnt!" Åh, dumma brud. Och imorgon skulle jag vara ledig, trodde jag. Men icke, där hade jag i ett obetänksamt tillfälle sagt att jag kunde jobba åtta timmar, vilket jag glömde bort och kom på idag när Viktoria påminde mig. Så imorgon istället för att ta det ganska lugnt, pilla med collage, serier, SVÄRJÖ, Bestfriendmonster, gå och träna lite grann och sedan åka till Bennie för Heroeskväll ska jag nu först jobba hela halva dagen, klämma in en speed-date med Elin och sen åka hem och träna och sen till Bennie. Jag kommer döööööööööö.

Men på tisdag, då jävlar! Då är jag ledig en hel dag!

Inga kommentarer: