måndag 31 mars 2008

Min födelsedag!

Tack alla som grattat mig idag!! Jag satte mig på tåget mot Gävle kl 06.02 imorse. Det var lite jobbigt, ville inte somna på tåget för jag skulle byta i Örebro, så jag satte mig och stickade(ni vet, sticka - old school) på måfå.

Med fem minuter kvar till Gävle ringde telefonen. Det var Anthony! Min expojkvän från Australien som fortfarande är världens härligaste kille ringde och grattade mig på födelsedagen :) Jag blev så överraskad att jag nästan glömde min dator på tåget. Det hade inte varit ok, men jag lyckades rädda den i alla fall.

Det har varit en lugn födelsedag, vi kör fest imorron i Hofors istället. Jag menar - varför inte?!

Nu är jag ruskigt trött, så det blir inte så mycket mer spännande inlägg än så här(men jag skan skvallra om att Amerikanen ringde igår kväll). Jag ska sova gott, minsann. Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Omg, det ar jobbets fel att jag inte kommer at Facebook for att bli pamind om fodelsedagar... grrr. Grattis i efterskott babe! Kul att Anthony ringde ocksa :-)
xx

Yvette Gustafsson sa...

hähä, Facebook är användbart ibland :D Har du inte intörnätt hemma eller så? Eller nåt intörnättkafe, dom finns ju öfverallt. Kan vara nog för att mätta facebookhungern :P

Anonym sa...

Skaffade en sketasnygg laptop men den vill inte koppla upp sig, da kunde jag ju snylta pa andras uppkopplingar ;-) Men det ska atgardas i helgen, var sa saker. Facebook, here I come!