onsdag 2 april 2008

Skämsexpressen


Just nu befinner jag mig i Gävle och det är mycket som ska hinnas på väldigt kort tid. Igår åkte vi en sväng till Hofors - vi mötte upp min kompis Sanna som hade bil med sig så vi fick skjuts av henne(det här ledde också till att vi åkte med bilen full av heliumballonger) och det var bra, då fick vi ju lite mer tid med varandra.

Väl i Hofors fikade jag och Maie med Anna och hennes nya Alexander (6 månader gammal) Hon hälsade från Lumpa och Elin att dom var jättebesvikna över att jag inte hört av mig och sagt att jag var på väg. Så där fick jag skämmas :( Men det var i alla fall jätteroligt att träffa Anna och vi träffade Linda och Micke också, det är inte varje dag som. Allt skedde i expressfart i Hofors, och jag önskar att tiden räckte till till allt man ska göra - jag önskar att jag hade 10 miljoner i årsinkomst utan att lyfta ett finger så att jag kan åka runt och hälsa på och leka med vänner jag lyckats skaffa mig överallt. Jag får dåligt samvete, det ska gudarna veta.

Vi svängde förbi Blå Källan och Ahmed blev jätteglad att se oss, även där önskar jag att jag hade haft tid att ta mig en old fashion blåkällanpizza, men det fanns bara inte tid. Vi var i korridoren och hälsade på också, härjade runt och kollade hur det såg ut överallt och byggde upp Lovesnöbollskrigsscenarion mellan våra gamla lärare med Johan och Egil. Det var soft att träffa det nygamla gänget(de som går där nu är ju faktiskt flera år efter min tid på skolan) och chilla i Johans lägenhet. Chilla i expressfart, di kallart...

3 kommentarer:

Elin sa...

Äsch, inte blev vi så sura. Mera lite lessna för att vi ej fick ses. Men nästa gång, då jävlar! :)

Yvette Gustafsson sa...

Jo, samma här! Man vill så mycket men det räcker inte alltid hela vägen :/

Jag hoppas vi kan ses snart i alla fall, vart det nu kan vara(kommer du ihåg hur vi sa att vi skulle ta en roadtrip ner till Göteborg och gå på Liseberg?!) Götelaborg - Hofors - Uppsala. Ingen vet!

Anonym sa...

Ja, men du var snäll att möta på mig i alla fall - så där behöver du inte skämmas :D