söndag 9 mars 2008

Saker som är bra för mig

  • sova regelbundet. Förut sov jag inget alls, nu sover jag jättemycket. Lite för mycket. Skulle vilja ha lite balans där, tack!
  • cykel. Jag ska skaffa en cykel i vår. Cykel och jag går bra ihop, så det ska jag ta tillvara på. Jag ska cykla mest överallt, tänker jag.
  • nya byxor. Idag bestämde jag att imorgon ska jag få nya byxor (jeans). Jag kom inte in på Park Lane i lördags för vakten tyckte inte om att jag hade trasiga jeans. Då är det nog dags, tror jag.
  • utflykter. På torsdag ska jag till Borås. Det är inte så jävla långt, men va fan. Jag har aldrig varit i Borås och vi ska vara med på smygöppning av ett nytt café. Det är ett skäl om något!

Det här är inte svåra saker. Dom svåra, jobbiga sakerna tar jag lite senare.

Inga kommentarer: