onsdag 9 april 2008

Kaoset



Jo, dags att förklara mig. Jag ska dra det jävligt fort.

Fredags: Karatefylla på Tranquilo med Erika. Amerikanen ringde och ville absolut träffas. Vi bestämde dagen efter.
Lördags: Lite bakis men ändå ok. Försöker styra upp Storanshowen så gott det går. Får veta att en gammal klasskompis inte finns bland oss längre. Träff med Amerikanen. Går ut med vänner på Nefertiti. Dansar med okänd man sexy time. Äter kebab med vänner. Karatefylla ännu en gång.
Söndags: jobbade bakis. SMS från Amerikanen och mr Dans. Bestämmer mig för att ta det där jobbiga sen, med att svara. Övar inför Storan.
Måndags: Kliver upp kvart över fyra för att jobba. Bra dag, dansaerobicspass.
Tisdags: Jobbar morgon, jättebra dag. Skyhöga förväntningar inför Storanfesten på kvällen. Storanfesten HUR ROLIG SOM HELST! Fikade mitt i natten. Kommer på att vagnarna inte går så frekvent klockan tre en vardagsnatt. Får två husgäster med mig. Inget sexy time(så jobbar jag väl inte, eh?!), såklart. Bara sova, vill inte att festen skulle ta slut. Svårt att landa - åkte till Josefine och fikade och promenerade. Soft.

Och imorron ska jag upp kvart i sex. Ska det vara såhär fort fram tills i höst (oktober, typ?)? Jag vet inte om jag orkar, men jag kör på ändå för jag har samtidigt otroligt roligt! Jobbiga saker läggs i en litet skrymsle nånstans och kommer fram när jag sitter på golvet hemma; pysslar och gråter.

2 kommentarer:

peekabo.O sa...

Krama på fina kära du, längt längt

Yvette Gustafsson sa...

Men du kommer hit nästa vecka och sen är det tamigfan inte lång tid kvar tills du bor hära! Shit vad uppstyrda vi ska bli sen med alla våra projekt. BÄST!