lördag 5 april 2008

Karatefylla!

Igår var jag ute med Erika. Vi hade bestämt flera dagar i förväg att det var karatefylla som gällde på fredag kväll och det blev Tranquilo som blev vårt mål. Först drällhäll hemma hos Erika med en massa snask som ni bra gärna skulle vilja höra och sen var det vidare ut. En massa dans, en massa drinkar och lite mer dans och avslut på kvällen på Donken. Det var nog det som räddade mig, för jag mår oförskämt bra idag med tanke på vad jag drällde i mig igår.

På vagnen hem klev Erika av vid Järntorget och två unga tjejer satte sig framför mig. Av någon anledning började dom prata med mig och jag kommer inte ihåg så mycket av vad vi sa förutom att jag gissade rätt på deras ålder(18åriga kickor), att jag sa nåt om att plugga ska vara roligt, eftersom man ska jobba med det sen och när dom skulle kliva av gav jag dem visdomsorden: "Kom ihåg att ha roligt!"

Inga kommentarer: