måndag 14 april 2008

Odräglig kvinna

Jag har varit odräglig idag. eller. Jag vet inte om jag har varit det, men jag känner mig lätt odräglig ibland när jag inte tycker om mig själv eller hinner med mig själv riktigt. För när jag inte hinner med mig själv hinner jag inte med andra heller och har ungefär NOLL tålamod. Allt händer så fort hela tiden och jag vill ju att det ska hända saker, men nu är det lite utanför min kontroll. Men det är bara att
andas
planera
andas
ha roligt
andas
planera tiden
GÖRT!

Jag har räknat ut i mitt huvud att mr Dans har fuffens för sig. Bevis för detta har jag inte, men det är min ursäkt för att slippa alltihop. Jag orkar inte med fuffens. Jag vill ha okomplicerat Ofuffens och bara roligt.

(bilden har inte jag gjort, den har Sandra ritat. Förra våren när vi hade bitterfittahelgen. Det var precis ett år sen, faktiskt)

2 kommentarer:

Suntui sa...

Jag känner igen mig så jävla väl. Ibland går allt så fort att man inte hinner att landa men inte heller tålamod till att ta ett djupt andetag. Tyvärr brukar det komma som en fördröjd käftsmäll senare.

Och jag håller med dig. Ja till ofuffens och nej till fuffens. Palla liksom.

Yvette Gustafsson sa...

Man vill ju samtidigt att det händer grejer och när det mesta samtidigt är roligt så vill man ju fortsätta ha det!

Jag tror min käftsmäll kom lite grann i lördags, när jag okynnesdrack alldeles för mycket öl bara för att. Jag trodde det skulle bli lika roligt som vanligt då. Men nä.