söndag 29 juni 2008

Flyttgumman

Full fräs i Gävle! Vid tolvtiden igår åkte vi upp till Gävle - jag, maie och Bennie. Vi sov där i Maies lägenhet
(såg Identity - jag tyckte den var bra i alla fall, jag vet inte vad ni andra tycker och jag bryr mig inte så mycket heller) och steg upp tidigt imorse för att få in allt i bilen och köra ner igen.

Nu är jag ganska trött, Maies hela bohag står i min lägenhet i en vecka eller så och jag ska upp fyra inatt för att åka till jobbet. Hur låter det? Jag längtar så tills dagen jag ska flytta, jag har typ fyra prylar och jag tänker inte flytta 50 mil direkt. Pam, pam, Pow, så kommer det vara klart! Jag längtar inte efter flytt på det sättet, jag tänker mig bara att när det händer så kommer det att vara så jävla lätt jämfört med de flyttar jag genomfört hittills.

2 kommentarer:

peekabo.O sa...

Jajjemän, min 14e flytt sen jag flyttade hemifrån för tio år sen. Det är den sport jag är bäst på :D Flytta åt mig själv och andra, hett.

Yvette Gustafsson sa...

Jag har nog flyttat mer åt andra än mig själv :D Få se nu...
1. Hofors
2. Till London(som inte räknas som en flytt, eftersom jag hade en väska med mig, typ)
Räknas flyttarna i London? Då blir det två flyttar där. Sen tillbaka till Sverige. Om det räknas så blir det femte flytten.
6. Flytt ner till Göteborg
Om Londonflyttarna inte räknas för att dom var backpackerflyttar så blir det tre. I mitt liv.