måndag 30 juni 2008

Raggning?


På ett av de communities jag har och kollar in på då och då men inte använder så fasligt mycket hade jag en dag fått ett mejl som löd så här:

Hallå där...

Jag satt bara och kollade runt lite. Ville inget speciellt, tänkte bara kolla läget. Allt ok? :)

/ Adolf

Vad är Adolfs motivation till att skriva till mig? Jag har ingen aning. Ville han verka vara en känslig kille som trevar fram och frågar om allt är ok med mig, men lägger till en smiley för att lätta upp stämningen eller bryr han sig på riktigt efter att ha krupit omkring på min profil, läst hundra år gamla dagboksanteckningar och tittat på mina foton i galleriet samt förundrat sig över vad sjutton jag har på mig på min presentationsbild? Det var inget i hans mejl som fick mig att vilja svara, inget som motiverade ett svar. Han kollade runt lite, visst, men sen då? Varför vill jag skriva tillbaka? Ingen aning, så jag gjorde inte det.

PS. Adolf är inte hans riktiga namn, men det kändes inte riktigt riktigt rätt att skriva rätt namn DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yvette, du är utmanad. Vågar du dig på den här? Haha. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3172288