onsdag 9 juli 2008

Bort med skiten!


De flesta flickor vill vara vackra med långt hår. Så även jag, så jag leker med hårförlängning lite då och då. Det blir ofta av lite krallig kvalla men det är ju lite roligt ändå.

Förra året hade jag svart hår men jag bestämde mig för att göra det ljusare. Stekblont, även kallat. Vägen har varit lång och hård, jag har sett ut som en katt, en orangutang och som en apelsin bland annat. Idag var jag hos frisören (och banne mig, jag tror att jag äntligen har hittat en frisör som kan få röra vid mitt hår flera gånger, och hon kan prata som en riktig frisör ska kunna göra) och nästan allt gult från tiden som svarthårig är numer borta, och som plus i kanten så har jag en heifteig frippa, di kallart. Jag är helt nöjd!

Bilderna säger hur jag tänkte när jag bestämde mig för att bli blond. Stekblond.

Inga kommentarer: