torsdag 10 juli 2008

Ritbordet går vägen

Med envishet och ilska går allt. Det har varit två smått turdagar i sträck här;
jag har hittat en mutter som jag kunde sätta fast bakskärmen på min cykel med så den inte smattrar när jag cyklar i gupp.
Haft ett magic moment på bussen,
hittat en hammare och en spik som är gott substitut för en borr i vissa fall( i alla fall mitt fall),
klippt håret och samtidigt hittat en beständig frisör.
Lite grann fått tillbaka en gammal vän som suttit fast i den djupa relationssoffan,
jag har till och med handlat på Lidl utan att dö inuti lika mycket som vanligt.
Lite trött, det är jag, men det är överkomligt. Jag gick upp 8 imorse och satte igång med att rita på en ny serie.

Nu håller jag väl ändå på att bli för personlig, eh? Imorron är det tillbaka till jobbet, då jädrar.
(bilden hittade jag när jag bildgooglade "turdag")

Inga kommentarer: