söndag 3 augusti 2008

Bortglömd och dammig

Men det var väl fan?! Här är jag ledig och folk som gnäller så jävla mycket över att jag alltid jobbar(fast jag egentligen bara jobbar ca 30 timmar i veckan) har värsta chansen att hitta på saker som kan ta en hel dag, kanske två till och med. Vad händer?! Jag ringer och dom är
bortresta
upptagna med pojkvän/flickvän

men min favorit är den här:
svarar inte i telefonen överhuvudtaget. Ok. Man hör inte telefonen ringa, det händer titt som tätt. Men någon gång lär man väl märka att det finns missade samtal på telefonen. Ringa tillbaka, kanske? Eller så kanske man inte vill prata med mig, helt enkelt. Då underlättar det mycket att helt enkelt säga det, så är ju det problemet löst. Men jag vet inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huuu, jag känner mig träffad...är otroligt dålig på att ringa upp när jag missat samtal. Flåt.

Yvette Gustafsson sa...

Don't worry darling Martini. Det var en sån där dag då i n g e n svarade i telefon och en sån där dag jag verkligen ville hitta på något med någon. Jag anade en konspiration (det finns ett uns av sanning och erfarenhet i det här som satt sina spår) och exploderade i protest.