fredag 1 augusti 2008

Helt åt helvete

Nu är det sådär, va. Igår kom jag hem från Barcelona. Jag har haft riktigt roligt. Jag menar riktigt roligt, det var ganska länge sedan jag har skrattat så mycket. Men det jag inte tycker om med att resa är att komma hem. Det känns som att saker växer till sig i min frånvaro och det är hög ränta på det sparkontot. Mycket att fixa med andra ord

jag har blivit avskuren från Nemi. Ungefär som att säga att jag fått sparken, men ändå inte, eftersom det är frilans och min serie är gästserie. Väldigt surt ändå.
min dator är full full med virus och jag måste fixa det. Det är inget som jag kan blunda och hoppas att det går över. det kommer ta väldigt lång tid. Minst en hel dag att fixa och försöka rädda allt arbete jag har på datan.
Helvete.
Två problem, stora som hus just nu.

2 kommentarer:

Elin J sa...

BÖGSUGIGT med Nemi!!! Wtf!?

Yvette Gustafsson sa...

Ja, jag är helt enkelt inte Skiten längre. Sånt är väl livet, antar jag. Jag har hört att detkommer något ännu bättre runt hörnet, men det känns som att Nemi var det bra runt hörnet, lite så. Men man ska aldrig säga aldrig. Jag ritar vidare!