måndag 11 augusti 2008

Disorienterad i stan

Tillbaka i stan, tillbaka till allt det där som ska fixafixafixas. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen, upp och hoppa klockan fyra på morgonen och fixa kaffe. Jag har fixat ansökan om studiemedel på CSN. Tills dess måste jag fixa min litteratur till kursen. Dyrt. Och så måste jag fixa det här med datan - jag kommer inte ihåg hur man bootar/konfigurerar om skiten. Det tog stopp i huvudet när jag höll på som bäst, jag kommer helt enkelt inte ihåg. Man kan inte vara bäst jämt.

Hur försvinner bananflugor nu igen? Dom kissar på mina små försök att ta livet av de små liven som sötsaker och diskmedel och sånt där fräsigt. När jag bodde i Hofors hade jag en jättefin fälla - en diskmedelsflaska som hade haft diskmedel med citruslukt. Dom kom in - men aldrig aldrig ut HAHAHAHAHAHAHA!!!

Filmtips: Barnhemmet. Jag var så jävla rädd att jag började grina.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oljebrännare + något som doftar kraftigt av mint fixade bort min invasion av dessa små gynnare