tisdag 12 augusti 2008

Fixafixafix

Sådärja. Det var ju inte så himla svårt. Om man bara använder huvudet nån gång ibland så ska det inte vara så skitnödigt. Öppnade min datalåda full med CDskivor som tillhör datans grundtillbehör och hittade all info jag behövde. Nån timme senare har jag formaterat om skithögen till dator och fått den lite snabbare, lite fräshare, lite... tömd - vilket i det här fallet är en bra sak. Ett tag tänkte jag att jag kanske skulle försöka fixa det med nytt virusprogram osv men gav mig fan på att nog ska jag minsann blåsa rent hårddisken och börja om från scratch. Det känns skönt.

Idag har varit första dagen tillbaka från semestern. Oturligt nog åkte jag på kaffecoachning en timme på förmiddan. Det sket sig, typ. Det spelar ingen roll, jag är omtyckt ändå :D

Nu är jag astrött men ska träna. Nu jävlar ska det bli ordning på torpet!

Inga kommentarer: