fredag 29 augusti 2008

Snälla killen


Så kommer som utlovat "Snälla killen":

Snälla killen har ganska många kompisar av den enkla anledningen att han är så väldigt Snäll (läs överkörd) och ställer upp på allt och alla. Undantaget är när Snälla killen får en flickvän. Då försvinner Snälla killen från jordens yta och myser med sin nya Flickvän så länge Flickvän vill det. För det är inte Snälla killen som bestämmer nånstans och förhållandet räcker så länge Flickvän bestämmer.

Den unga Snälla killen är ofta ganska bitter, eftersom tjejer runt om honom verkar vilja ha Charmig kille eller the Bad Boy, men det brukar rätta till sig efter ett tag, beroende på vilka tjejer han har som preferens och om han träffar Flickvän som tycker om att styra med järnhand.

När sedan Snälla killen är singel igen går det ganska snabbt för honom att komma tillbaka. Hans gamla bekanta har försvunnit för länge sedan men eftersom han är så snäll så har han nya bekanta som han kan fördjupa sin vänskap med(det är oftast jobbarkompisar som är hans vänner, eftersom han inte gått ut så mycket under den senaste fångenskapen.) Tills han får en ny Flickvän.

Viktigt! Hockeykillen tror ofta att han är en Snäll kille, eftersom han är så pass självgod att han till och med tror på det själv. Han är typen som säger: "Jag är världens snällaste kille" Men Hockeykillen fattar inte att om man är en ängel så vet man inte om det själv.

3 kommentarer:

Suntui sa...

Jag är mållös. Helt underbar beskrivning! Så jävla spiken på huvudet.

Yvette Gustafsson sa...

och det här har jag alltså kommit fram till vid 24 års ålder. Är det tidigt eller sent, är det cyniskt eller hälsosamt? Jag vet inte om det gör mig till en bättre eller sämre människa, men vi får väl dra slutsatsen att jag har god analytisk förmåga.

Citykillen sa...

Haha.

Jag är nog ingen "snäll kille"