lördag 30 augusti 2008

den 5 oktober 2007

Unga killar i medelstora svenska städer är helt åt helvete

Så, jag och en kompis sitter på restaurang, lägligt placerade i ett litet hörn på en restaurang i Gävle. Jag sitter så att jag precis kan se ett par sitta och äta och berätta vad jag ser för min vän. Det var skamligt! Killen är den sedvanliga "Jag är 20 år, har kortklippt hår, med lite längre därfram som jag ställer upp lite med en...


Ja, som ni ser så har jag redan skrivit om Hockeykillen. Det var nästan ett år sedan nu, men när jag läste det igen så kände jag att det fortfarande gäller, alltihop.

Jag är uttråkad. Jag tror jag ska köpa en boll, leka med pinnar eller något sånt där enkelt så att det bara kan bli något bra i slutändan. Det viktigaste är nog att man prövar något nytt, det ska jag göra minsann, jäjä.

Inga kommentarer: