måndag 6 oktober 2008

Psykbryt

Psykbryt eller mental genomklappning drabbar främst medelålders män i maktposition. Detta pga en allt för sällan eller total brist på sädesutömning (undantaget de tillfällen då de köper tjänster som tillhandahåller erforderlig hjälp för detta). Kännetecknen är framför allt att de är uppblåsta, självgoda och jävligt elaka.

Världens 5 största psykbryt är:

  1. George Bush jr
  2. Usaama bin Ladin
  3. Saddam Husein
  4. Johannes Paolus III
  5. Horras Engdhal
Ärligt snott härifrån
Mitt eget psykbryt inföll idag när jag efter ganska många timmars sträckläsning av min nya telefonkatalog till kursbok med påföljande föreläsning var tvungen att prata om formaliteter tillsammans med människor som inte riktigt pekar med hela handen och följer efter. Oftast brukar den personen vara jag men jag uppskattar när andra också är sådana, så länge dom inte slänger ut näven rakt ner i en avgrund(då vill jag helst inte följa med). Jag förvandlades till en kvinnlig Hulken, förlorade all sans och satte ner fötterna väldigt tungt och snabbt i riktning mot ett bord vi kunde sätta oss vid(för inte ens det beslutet var ett lätt att ta, verkade det som). Efter några sekunder kom jag på att jag just hade fått ett psykbryt och försökte bete mig som en människa, men jag var fortfarande hungrig. Hunger är inte en bra accessoar till mig, jag blir lätt otrevlig och lite skakig. Jag genomförde mötet med några patetiska försök till att skämta till det lite grann och visa att jag faktiskt inte alls bits. Hårt. Jämt.

Inga kommentarer: